2018. május 27., vasárnap

Szerkeszthető oklevél a tanév végére

Tavaly amikor  a negyedikes osztályomtól búcsúztam, egy "diplomát" és egy  kis ajándékot készítettem nekik. Lassan az idén újra aktuálissá válik, de mivel most elsős-másodikos gyerekeim vannak, nem készítettem másikat, hanem csak  az osztályt módosítom majd. Egyéb teendőim miatt gondoltam időben felteszem ismét a blog Facebook-os oldalára, hogy könnyebben elérhető legyen azok számára, akik valami hasonlót keresgélnek.


Aztán jöttek a hozzászólások, érdeklődések, hogyan készítettem, hogyan lehet változtatni a szövegen, nincs-e oklevél felirattal, nincs-e tanárbácsinak való. Tudom azt, hogy sok kolléga nem azért nem ajándékoz ilyet, mert nem akar, hanem csak egyszerűen nem tudja, hogy hol találhat ilyet, vagy hogyan készíthet sajátot.
A kéréseknek eleget téve miközben főtt a vasárnapi ebéd, gyorsan készítettem egy tanárbácsisat, illetve még tegnap kicseréltem a tavalyi képen a feliratot. A Facebook-on már meg is osztottam, de tudjátok, itt én is könnyebben megtalálom, ezért gondoltam, hogy egy rövid bejegyzés kíséretében ide is felteszem. Fogadjátok szeretettel! (Pontosabban fogalmazva kattintsatok IDE a tanítónénis-, vagy IDE a tanárbácsis oklevélért és töltsétek le Word formátumban!)



 


2 megjegyzés:

  1. When you have doubts about your law assignment writing or anything, talk to qualified experts of fullassignment. Get an instant and quick help at reasonable price for your commercial law homework help, law homework help

    VálaszTörlés