2018. május 9., szerda

Pitypangos rét festése

Április elején, amint megjelentek az első pitypangok, és még nem indult be az anyák napi lázas készülődés, pitypangokat festettünk. Több megoldást is találtam, de valahogy a harmadik kép volt az, amire azt mondtam, hogy igen, ez lehet az a nehézségi szint, ami megfelel az én kis lurkóimnak, így azt választottam kiindulásnak. Akkor leendő nagymamai elfoglaltságaim miatt nem tudtam megmutatni, de szeretném, ha ez is itt lenne a többi munkánk között, így utólag mutatom. 
Nem tudom, van-e még olyan hely, ahol jelenleg virít a pitypang (én tegnap épp láttam egy sárgát), de ha szóba kerül valamilyen téma kapcsán, és szeretnétek ti is egy ilyen virágos rétet festeni, ajánlom figyelmetekbe ezeket a képeket.

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS


Tudom, hogy kicsit messze vagyunk az eredeti képektől, de elsős-másodikos gyerekektől ez tökéletes, hiszen már az is nagy előrelépés, hogy nem egyféle zöldre és kékre festették be a rajzlapot. Sajnos a vízfesték és a rajzlap minősége sem  megfelelő mindenkinek, így ez is közrejátszik a végeredményben. De lelkesek voltak, élvezték a munkát, és ez a lényeg. 

A mi képeink ilyenek lettek:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése