2018. február 7., szerda

Matematika feladatlap generálók

Aki olvasta egy korábbi posztomat (14 az 1-ben feladatgeneráló), és ellátogatott feladatlapokat generálni, annak bizonyára feltűnt, hogy egyéb témákhoz is talál az oldalon generálót. Mivel két hete akadtam én is rá, most ismerkedem a benne rejlő lehetőségekkel, a napokban nézelődtem és készítettem vele néhány feladatot mind az elsősök, mind a másodikosok számára, matematikaórára. 
Pontosan nem tudom, hogy mennyit, de egy idő után már nem adott be újabb feladatlapot, így még ha akartam volna se tudtam volna töméntelen mennyiséget generálni. (Ezt csak azért írom, hogy ne lepődjetek meg, ha esetleg Ti is így jártok, mert lehet, hogy le van szabályozva a napi limit.)

Minden témánál több kész feladatlap is van, angol nyelven (amiből bármennyi letölthető), viszont ha Ti magatok generáltok sajátot, akkor beállíthatjátok a betűméretet, begépelhetitek a feladat címét és az utasítás szövegét is. A program javítókulcsot is generál hozzá. A munkalapok pdf formátumban kerülnek mentésre, amit én utána A5-ös írólapra nyomtatok ki a gyerekeknek. (Ide jpg formátumban tettem fel, hogy meg tudjátok nézni, nem biztos, hogy megfelelő a minősége a nyomtatáshoz, de aki kéri, annak szívesen elküldöm az eredetit, ha megírja az e-mail címét.)

Mivel a másodikosokkal a szorzás és az osztás előkészítését végezzük, jól jöttek ezek a feladatlapok, a kicsiknek pedig egy kis kompetenciafejlesztés is volt amellett, hogy természetesen ők is matekoztak. (Vért izzadtam az első két órán, de ha belejönnek, szaporábban fog menni az ellenőrzés is.) Természetesen mindenféle témában, minden osztályra találtok munkalapokat, csak szánjatok egy kis időt a keresgélésre!

Mutatok néhányat azok közül, amelyeket én készíttettem, és egy későbbi bejegyzésben esetleg megmutatom a generáló használatát is. 


 








Ha tetszenek a feladatlapok, látogassatok el a fent megadott oldalra, és készíttessetek Ti is az osztályotoknak megfelelőt!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése