2018. február 3., szombat

Hógömb készítése

Még tavaly láttam egy nagyon aranyos hógömböt, amit túl egyszerűnek gondoltam, hogy az akkori negyedikeseimmel elkészíttessek, no meg akkor idő sem volt rá, mint sok egyéb másra. A lényeg, hogy kimaradt. Vártam tehát egy évet, hogy az elsőseimnek, másodikosaimnak adjam feladatul. 
Miután beszélgettünk a hógömbről (Egyáltalán tudják-e, hogy mi az?), arra kértem őket, hogy készítsék el a saját gömbjüket! Tudom, hogy sokan ellene vannak, de megmutattam azokat a munkadarabokat, amiket találtam, hogy lássák, mit, hogyan csináltak más gyerekek, aztán hagytam, hogy mindenki alkosson kedvére. 

FORRÁS



Fél rajzlapra nyomtattam a gömbformát (a sablont INNEN tudjátok letölteni), a gyerekek pedig először a kék hátteret, illetve a gömb talapzatát festették meg. Száradás után rajzolták és festették bele a többi dolgot. Szép munkák születtek, de a félévi adminisztráció mellett kinyírni még nem volt időnk, rájuk viszont nem szerettem volna bízni, hogy az utolsó lépésnél váljon a gömb piramissá esetleg. Ha az is meglesz, helyet cserélnek a hóemberekkel, amik eddig díszítették a faliújságot. 








Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése