2018. január 1., hétfő

Én és az új év!

Újév napját általában azzal töltöm, hogy (amellett, hogy nem csinálok semmit,) visszaidézem az elmúlt év történéseit, emlékeit. Aztán ráhangolódok az új évre, fejben végiggondolom, és lelkiekben felkészülök arra, amik várni fognak rám. Legtöbbször rövid a lista, így nem kell sokat gyötrődnöm, és aggódnom. Szerencsére! Fogadkozni sosem szoktam, mert van, amit hiába fogadok meg (például minden nap rendszeresen ápolom a bőröm, rendszeresen vezetem a lányom által tervezett inspirációs naplót) 2-3 hét után elfelejtem. 

A gyerekeknek azonban egy jó játék lehet, ha így az év elején lerajzolják (vagy leírják), hogy mit tűznek ki maguk elé, vagy ha még nem tették meg, akkor elgondolkozzanak azon, hogy mit is szeretnének elérni ebben az évben. Aztán az év végén szembesíthetik magukat az eredménnyel.

A Pinteresten sok jó ötletet találtam ennek e kivitelezéséhez, amiből egyet átültettem magyar nyelvre, majd úgy döntöttem, készítek egy sajátot is, kevesebb rubrikával és ennek megfelelően kevesebb célkitűzéssel. A szünet utáni első rajzórán fogom a gyerekekkel kitöltetni, aztán majd az év végén visszatérünk rá.

FORRÁS


Az idén elindított "Én és a ..." sorozathoz kapcsolva ilyen lett az általam módosított kép, ...



 ... és ilyen az általam megálmodott egyszerűbb változat. A kis elsőseimnek-másodikosaimnak ez is komoly feladat lesz.



Ha tetszik az ötlet, nyomtassátok ki, és kezdődhet a tervezés!

Jó játékot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése