2017. augusztus 6., vasárnap

Méhecskés órarend

Másfél hónap "csendespihenő" után újból jelentkezem egy rövid bejegyzéssel.
Bár még javában tart a nyári szünet, ideje egy kicsit visszarázódnom, és mi mással kezdeném a munkát, ha nem egy órarenddel. Három éve összevont 1-2 osztályban tanítottam, akkorra készült egy smiley-s órarend, ami bevált. Tetszett a gyerekeknek, tudták hogy melyik figura milyen órát jelent. Most úgy határoztam, hogy ugyanezt elkészítem, méhecskékkel. Természetesen ez még nem a végleges, de ha nem jön közbe semmi, én ez alapján szeretném szervezni a napjainkat. (Az erkölcstanhoz - péntek 4.óra - nem találtam jobb képet, de gondoltam, erről is fogják tudni, ha elmagyarázom nekik.)



Ui.: Ha valakinek elnyerte a tetszését és szeretne hasonlót készíteni, adja meg az e-mail címét, szívesen elküldöm neki Word formátumban.



62 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik.Örömmel venném, ha elkūldenéd nekem.ildiko.t75@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon tetszik a méhecskés órarend. Szeretném elkérni Word formátumban.
      erikanemesne@freemail.hu

      Törlés
  2. Nagyon ügyes vagy tetszik! Én is keresgéltem de nem találtam ilyen cukikat! Ha elküldenéd megköszönöm. Cserébe tudok méhecskés jutalomkártyákat ajánlani... :)baricsaneani@gmail.com Üdv: Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is egyenként válogattam össze. :))
      Nekem is van jutalomkártya, de szívesen veszem, ha elküldöd a tiédet. Nagyobb lesz a választási lehetőség. Köszi. :))

      Törlés
  3. Szia! Nagyon tetszik az órarend. Gratulálok! Az én termemben sok smile van, nagyon szeretik a gyerekek.El tudnád-e nekem küldeni a tavalyi smile-s órarended? Köszönöm Üdv. Edit editszokenekis@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia!Nagyon ötletes és tetszetős az órarend.Tavaly én is készítettem,képeket ragasztottam papírra,szerették a gyerekek.El tudnád küldeni mindkét változatot?Nagyon köszönöm!bajkanneandi@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Csudijó;)
      Elküldenéd nekem a nadett82@gmail.com-ra?
      Köszönöm: Bernadett

      Törlés
  5. Szia! Nekem is nagyon tetszik az órarend.A gyerekek is biztosan szívesen fogadnák az osztályteremben. El tudnád küldeni nekem mindkét (smile-s, méhecskés) órarendet? Előre is nagyon köszönöm! anikosuli75@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Minden elismerésem,nagyon aranyos,imádom.Megköszönöm,ha elküldöd. jancsonerita@gmail.com Vidám nyarat kívánok :-)

    VálaszTörlés
  7. Minden elismerésem,nagyon aranyos,imádom.Megköszönöm,ha elküldöd. jancsonerita@gmail.com Vidám nyarat kívánok :-)

    VálaszTörlés
  8. Kérném én is!
    dzoe7@citromail.hu
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nagyon tetszik. Megköszönném, ha elküldenéd nekem. kovacskrisztina05@gmail.com
    Köszönöm.
    Üdv.: Kriszti

    VálaszTörlés
  10. Szia! Nagyon ötletes. Elküldenéd nekem is mindkét variációt? Előre is köszönöm! Címem: szorathreka@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon tetszik. Megköszönném, ha elküldenéd nekem is mindegyiket ha lehetséges. Köszönöm előre is. Heni
    enriett72@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Férjem google fiókjával léptem be ezért más a név :-)

      Törlés
  12. Szia!
    Már régóta kerestem hasonlóan ötletes rajzos órarendet, nagyon megörültem mikor rátaláltam a Tiédre! Kérlek szépen küldd át nekem is mindegyiket!
    Köszönettel: Vera
    sebestyenvera9@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia! Mint régi rajongód :) kérném az órarendet ami hihetetlenül ügyes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Add meg az e-mail címed, és rögtön küldöm! :D

      Törlés
  14. Szia. Kérném én is :) nagyon tetszik!
    puskasanci@yahoo.com

    VálaszTörlés
  15. Kérném én is, nagyon édes! kakaycsilla@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Én is szeretném elkérni.
    a.szegedy@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  18. Nekem nagyon tetszik.Örömmel venném, ha elkūldenéd nekem: kittycike2@yahoo.com

    VálaszTörlés
  19. Szeretném én is elkérni, nagyon szuper! anidora@hotmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Szeretném elkérni! Köszönöm szépen!

    Ildikó mazzag.ildiko@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szeretném én is elkérni. Köszönöm szépen.
    Amália
    ami@bartfa.sulinet.hu

    VálaszTörlés
  22. Üdv!
    Ha még aktuális, akkor szeretném elkérni.
    Köszönöm!
    papp.anett0118@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Nagyon ötletes! Szeretném elkérni én is. Köszönöm.
    enipetres@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Nagyon örülnék neki, ha a méhecskés órarendet átküldenéd nekem. Persze, ha még aktuális. Előre is köszönöm. Üdv.: Anita e-mail: ancs1980@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Nagyon szuper! Szeretném én is elkérni.

    truska26@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  27. Nagyon tetszik az órarend, roppant aranyos méhecskéid vannak. Ha még aktuális, szeretném elkérni én is!Köszönöm
    sne.veronika@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. SZia! Bár én óvónő vagyok tudnám ezeket a kis méhecskéket használni. Szeretném ha elküldenéd. Köszönöm
    Nagyon szépek, és ötletesek a munkáid.

    VálaszTörlés
  29. bocsi lemaradt a címem
    tarieszter36@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Nagyon tetszik a méhecskés órarend. Szeretnék én is ebből kérni.
    illisz.kriszti@freemail.hu

    VálaszTörlés
  31. Nekem is agyon tetszik a méhecskés órarend. Szeretnék én is ebből kérni. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  32. E-mail címem: kohus11@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Nagyon tetszik a méhecskés órarend, ha még aktuális, szeretném ha elküldenéd.
    köszönöm
    csizijudit0124@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Szia! Nagyon ötletes, kedves figurák. Szeretném elkérni én is. b.d.erzsi@gmail.com
    Köszönettel: Baloghné Erzsi

    VálaszTörlés
  35. Nagyon ötletes ez a méhecskés órarend! Boldog lennék, ha nekem is elküldenéd!
    l.gyongyi61@gmail.com Hálás köszönet! Lábodi Gyöngyi

    VálaszTörlés
  36. Nagyon tetszik az órarend és a méhecskék!Szívesen felhasználnám az első nap az iskolában! Tökéletes lenne.
    Szeretném, ha nekem is elküldenéd! Előre is köszönöm!
    e-mail: renatadosa88@gmail.com
    Üdvözlettel: D.Renáta

    VálaszTörlés
  37. Nagyon tetszik az órarend és a méhecskék!Szívesen felhasználnám az első nap az iskolában! Tökéletes lenne.
    Szeretném, ha nekem is elküldenéd! Előre is köszönöm!
    e-mail: renatadosa88@gmail.com
    Üdvözlettel: D.Renáta

    VálaszTörlés
  38. Szeretném elkérni az órarendet és a többi méhecskés anyagodat, ha van rá lehetőség. Nagyon nagy segítség lenne számomra. Előre is köszönöm!
    e-mail: padoshajni@gmail.com
    Köszönöm! Győrfiné Pados Hajnalka

    VálaszTörlés
  39. Kedves Sucika!
    Mindig figyelem a blogodat és nagyon tetszenek az ötleteid. Sokszor nagy segítség voltál nekem. Most én elsős leszek és látom, Te is voltál méhecskés. Most én is ezt a vonalat követem. Nagyon tetszik az órarend és a méhecskék!Örömmel felhasználnám én is, tökéletes lenne.
    Boldoggá tennél, ha nekem is elküldenéd! Nagyon nagy segítség lenne számomra! Előre is köszönöm!
    e-mail: tmbetti80@gmail.com
    Üdvözlettel: Tóthné Molnár Bernadett (Betti)

    VálaszTörlés
  40. Nekem is nagyon tetszik! Ha lehet, én is szeretném elkérni és felhasználni az órarend elkészítésénél.

    Köszönettel: Giricz Erzsébet ( Zsóka )

    VálaszTörlés
  41. Kedves Sucika! Nagyon szeretném, ha nekem is elküldenéd a méhecskés órarendet, illetve minden más is érdekel, ami zümis. Nagyon szépen köszönöm: Emese

    VálaszTörlés
  42. Kedves Sucika! Nagyon szeretném, ha nekem is elküldenéd a méhecskés órarendet, illetve minden más is érdekel, ami zümis. Nagyon szépen köszönöm: Emese (konyine@gmail.com)

    VálaszTörlés
  43. Nagyon jópofa! Szeretném elkérni Wordban!♥️

    VálaszTörlés
  44. Kedves Sucika! Szeretném, ha elküldenéd a méhecskés órarendet. Első osztályban 101 kiskutyás dolgaink voltak, arra gondoltam 2. osztályban méhecskés képekre építem fel a tantermi dekorációkat. Köszönettel. Judit (judit.szoboszlai@gmail.com)

    VálaszTörlés
  45. Kedves Sucika!
    Szeretném én is elkérni a méhecskés órarendet word formátuban!
    E-mail címem: vizeli.alexandra@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  46. Kedves Sucika!
    Én is szeretném elkérni a méhecskés órarend szerkeszthető változatát.
    Nagyon köszönöm!
    Anna

    VálaszTörlés
  47. Kedves Sucika!

    Én is szeretném elkérni a szerkeszthető változatot. Köszönöm! Marika

    mariatorokhzs@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Kedves Sucika!
    Én is szeretném elkérni a méhecskés órarend szerkeszthető változatát.
    Nagyon köszönöm! Ildikó
    deakildiko@yahoo.com

    VálaszTörlés
  49. Kedves Sucika! Én is kérem szépen a méhecskés órarend szerkeszthető változatát! Nagyon köszönöm!
    renikozs@yahoo.com

    VálaszTörlés
  50. Kedves Sucika! Nagyon szeretném a word formátumot megkapni, molnarnecsa@gmail.com.

    VálaszTörlés