2017. március 12., vasárnap

Dobj, pörgess és színezz, takarj, ... törtek

A múlt héten tanultunk a törtekről, ezért a Pinteresten olyan feladatok gyűjtésébe kezdtem, ami a törtek gyakorlását segíti játékos módon. Találtam is jó párat, de sajnos nem volt lehetőségem sem a "magyarosításra", se arra, hogy egy sajátot készítsek az ötlet alapján. 

Ma délután viszont kerítettem rá időt, így gyorsan készítettem is hármat. Mutatom az eredetit, mint ötletadót, majd a saját változataimat is.


1. Pörgess és színezz!

FORRÁS




2. Dobj és színezz!

FORRÁS




3. Dobj és takarj!

Nem akartam túlbonyolítani a leírást, de annyit hozzátennék, hogy teljesen egyértelmű legyen: az egyik dobókocka a számlálót, a másik a nevezőt jelenti. Holnap fogom én is kipróbálni, remélem jó lesz!


Ha tetszik az ötlet, próbáljátok ki Ti is!

Jó tanulást, jó játékot!


2 megjegyzés: