2016. november 27., vasárnap

Adventi naptár papírgurigából: angyalka, háromkirályok

A következő, bejegyzésindító mondatommal a tájékozatlanságomról adok tanúbizonyságot, de őszintén megmondom, én mindig azt hittem, hogy advent december elsejével kezdődik. Legalábbis az iskolában mindig akkor kezdtük el az adventi naptárak színezését, illetve az adventi készülődést. Aztán a héten, egy tévében elhangzó mondat révén megtudtam, hogy már most vasárnap advent első vasárnapja lesz. (Mentségemre legyen mondva, most is rengeteg elfoglaltságom volt, no meg ugye tévét se nézek, így honnan is tudhattam volna?)
Így aztán még aznap (ha jól emlékszem szerdán) elkezdtem gyorsan keresgélni, és két szuper ötletet is találtam a Pinterest-es gyűjteményemben.

FORRÁS

FORRÁS



Mivel kevesen vagyunk, és mindenkinek 2 munkadarabot kellett készítenie hogy meglegyen a 24 (tudom, több kell), azt gondoltam, megcsináljuk mind a kettőt. Este gyorsan elkészítettem a prototípusokat, majd a pénteki rajzórán a gyerek keze nyomán el is készültek az idei adventi naptárunk "szereplői". Bár első ránézésre egyszerűnek tűnik a dolog, mind a két rajzóra ráment az alkotásra, de szép kis angyalkák és királyok születtek. Jöhet az advent!








Ha tetszik az ötlet, de még nincs adventi naptáratok, készítsétek el Ti is! 

Jó kreatívkodást!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése