2016. november 20., vasárnap

80 nap alatt a Föld körül projekt: 3. Olaszország

Megint csaltam egy kicsit, mivel Olaszországban Brindisi lett volna a célállomás, de azon nem sok tanulnivaló van, fontosabbnak tartottam 1-2 nevezetesebb dolog bemutatását.
Mivel a pizzát mindenki ismeri és szereti, csak annyit kellett mondanom, hogy most a pizza és a Ferrari hazájába utazunk. Ha más országnak nem is, ennek az alakját bizonyára meg fogják jegyezni, hiszen annyira egyértelmű a csizma, és emlékszem annak idején én is úgy tanultam meg.

Sok dolgot nem gondoltam elmondani, hiszen nem az a célom, hogy felsős anyagot tömjek a fejükbe, hanem hogy játsszunk, és közben tanuljunk.

FORRÁS


FORRÁS

Kicsit átalakítva:




Mivel most nem volt játékos feladatlap, készítettem egy szókeresőt, Olaszország nevezetességeiről. 







A Youtube-on találtam rövid, pár perces kisfilmeket Rómáról és Velencéről, amit levetítettem nekik, majd egy rajzos ismeretterjesztőt mutattam a Pisai ferde toronyról.  Nagyon érdeklődőek voltak, úgy vettem észre hogy Olaszország belopta magát a szívükbe.




Technika órán gyurmából készítették el a gyerekek a Pisai ferde tornyot, vagy a római Colosseumot.







Gőzerővel rohanunk tovább, a jövő héten jön Egyiptom. 

Tartsatok velünk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése