2016. november 12., szombat

80 nap alatt a Föld körül, kreatívan: Paddington maci, angol királyi testőr

Mikor összeállt a fejemben a magatartás értékelésének módja, és hogy körbeutazzuk a Földet hacsak gondolatban is, elhatároztam, hogy nemcsak képeket nézünk és feladatokat oldunk meg az egyes országokkal kapcsolatban, hanem valami jellegzetességet is elkészítünk.
Így esett a választásom a címben említett két figurára, akik  legalább annyira jelképezik Angliát, mint a tea, vagy az emeletes busz. A döntés a gyerekek kezében volt, mindenki azt választotta, ami neki jobban tetszett. Végül is Paddingtonra esett mindenkinek a választása, így megkönnyítették a dolgom, mert csak egyfélét kellett magyaráznom.

Én most nem szeretném a leírással az időt tölteni, hiszen a FORRÁSnál jelölt oldalon fázisfotók és egy kisfilm is segít a készítésben. 



FORRÁS



Az angol királyi testőrből rögtön hármat is találtam, de mintadarabot csak az elsőből készítettem. Elég nagyok a "gyerekeim", hogy ezt el tudják készíteni, de kisebbeknek a két egyszerűbbet ajánlom.



FORRÁS

FORRÁS



Ahogy már fentebb is írtam, végül is egységesen mindenki macit készített. (Ha tudom, nem küszködök a prototípussal!)





A kabátgombok gyöngyök lettek, amit ragasztópisztollyal rögzítettünk. 
Íme a csoportkép Paddingtonékról.




Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése