2016. augusztus 26., péntek

Fűzzünk betűket!

A betűtanulásnak sokféle játékos módja van. A Pinterest segítségével már számos ötletet össze is gyűjtöttem, amit természetesen át kell szabni egy kicsit. Jövőre leszek elsős, addigra biztosan elkészítem, de ha valaki most szeretné ezt a cipőfűzős játékot használni, ajánlok néhány külföldi oldalt. A lényeg ugyanaz, csak az egyik díszesebb, a másik egyszerűbb. Nyomtassátok ki a lapokat, lyukasszátok ki a megfelelő helyen, és kezdődhet a fűzögetés. Miközben a betűk alakját rögzítik, a finom motorikájuk és szem-kéz koordinációjuk is fejlődik a gyerekeknek.


1. Katie pakkjait nagyon szeretem, most ezeket a tarka betűket találtam nála.







2. Itt sűrűbben kell fűzni a betűket, és csak nagybetűk vannak. De hátha valakinek ez tetszik meg.






3. Ha valaki ide kattint, színes és fekete-fehér kivitelezésben is megtalálja a kis-és nagybetűket.  (Én ezt fogom alapul venni.) Kicsit macerásabb a letöltés, mivel minden betűt külön-külön lehet csak, de a gyerekek sem egy nap alatt tanulják meg.





Ha tetszik az ötlet, nyomtassátok ki Ti is!

Jó játékot, jó tanulást!



Ui.: Ha másféle betűkre vágytok, akár a Google-n, akár a Pinterest-en a varázsszó: alphabet lacing card. Ezt gépeljétek be, és kezdhetitek a nézelődést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése