2016. július 11., hétfő

Erzsébet tábor iskolánkban

Idén második alkalommal vettek részt tanulóink az iskola szervezésében Erzsébet táborban. Mivel az osztályomból csak két tanuló nem jelentkezett rá, így kötelességemnek éreztem, hogy én is ott legyek, hiszen engem ismernek a legjobban, ha gond lenne, jobban el tudnám rendezni, és a Szülők is engem tudnak elérni. Lényeg a lényeg, részt vettem a programokon, és bár fárasztó volt napi 8-10 órában ott lenni és figyelni, mégis jól éreztem magam. 
A programok idén nagyon változatosra sikerültek, és szerintem mindenki számára emlékezetes is marad.
A pályázatban megadott célkitűzéseknek megfelelően a programok során a környezettudatosságra, egészséges életmódra, sportra, a helyi értékekre és kultúrára került nagy hangsúly. A művészeti nevelés mellett kötelező elem volt legalább egy kirándulás, többnyire a közeli fürdőbe, állatkertbe, kalandparkba. 

Ennek figyelembe vételével a mi programjaink az alábbiak szerint alakultak:

1. nap: Miskolc-Lillafüred
Kalandpark, kisvasutazás Lillafüredről Garadnára, látogatás a Szent István-cseppkőbarlangban és a Vadasparkban.










2. nap: Kézműves és kulturális foglalkozások az iskolában, a kastélyban (korábban Borház) és a Kőkönyvtárnál.












3. nap: Sárospatak 
Látogatás a Rákóczi-várban, a Vörös toronyban majd késő délutánig strandolás Végardón.








4. nap: Túrázás a bekecsi Nagy-hegyen, foglalkozások a Tudás Kertjében.











5. nap: Szegi - Nyakigláb villa
Kincskereső túra, ismerkedés népi játékokkal







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése