2016. április 26., kedd

Megtanultuk! (?)

Múlt csütörtökön új témába kezdtünk környezetből: Megtart, ha megtartod címmel. Első témánk a kalendárium volt. Mivel nagyon el voltam havazva, nem volt energiám feladattal készülni, meg egyébként is azt hittem, hogy ez az a téma, ami minden éven előkerül, nemcsak környezet, de olvasásórán is, tehát már tudják a gyerekek. Tévedtem. 
10 eseményt kellett volna megtanulni, de ugye, ők is azt hitték, hogy tudják, ezért nem nagyon tanulták. Olyan jót nevettem néhány ötleten, gondoltam, megosztom Veletek is.

Forrás: Google


Január 1. : Járkálni kell a szomszédhoz. Feldíszítjük a fát. A búzát aratják.

Január 6. : Tél, esik a hó. Olvad a jég. Iskolakezdés. Ilyenkor jön ki a medve.

Február 2.: A tehént megfejjük, és megisszuk, mert egészséges. A zsiráfon is meg tudják mérni a hőmérsékletet. A medve napja ez a nap. A medve ha kijön a barlangjából és meglátja az árnyékát, akkor esni fog.

Március 15.: Bolondok napja. Az a karácsony.

Március 22.: Megnyertük a háborút.

Április 22.: Áprilisi tréfa.

Március-április: Szántanak. 

Május-június: A karácsonyt ünnepeljük a templomban. Karácsony, és otthon vagyunk a családdal. Ilyenkor vetnek.

Június 8. Nyári szünet. Időjárás jelentés, amikor kimondják az időjárást. A gólyák visszajönnek Afrikából. Malacvágás. A hőseinkre emlékezünk. Mátra, amikor 40 napig esik.

Explicações Matemática (2º e 3º Ciclo) Funchal


Szóval ha valaki eddig nem így tudta, az rosszul tudta. Ideje megtanulni rendesen! 



3 megjegyzés: