2015. december 6., vasárnap

Adventi várakozás 8. nap : manó háromszögből


Tegnap, ahogy a képeket mutattam az elkészült Mikulásokról, rénszarvasokról és hóemberekről, említettem, hogy a manó nem jutott eszembe a keresgélés során, pedig úgy lett volna teljes a kollekció. Igen ám, de az ablakunk egyik szárnya még üresen árválkodik, így nem hagyhattam annyiban a dolgot. Keresgéltem és találtam! Bár a 8. napra már más tervem volt, szerintem ez is belefér. Vagy csak ez. Holnap majd kiderül.
December 8. (hétfő)

Bizonyára többféle manó létezik háromszögekből, de amit elsőként megláttam, rögtön belopta magát a szívembe, így nem is nézelődtem tovább, hanem elmentettem őkegyelmét. És az a vicces az egészben, hogy ugyanarról a helyről származik, mint a Mikulás és a rénszarvas, csak ez egy későbbi bejegyzés. Ezért nem vettem észre korábban!


FORRÁS


Szükséges anyagok:

zöld, sárga, piros, bőrszínű (barack?) karton papír
muffin papír (vagy a fent említett bőrszínű karton)
bőrszínű (barack színű) festék vagy zsírkréta a muffin papír beszínezéséhez
vatta a sapka prémjéhez (papírral is helyettesíthető)
spatula (Nekünk nem lesz.)
A szemeket ismét rajzolni fogjuk, hogy ne kerüljön költségbe.

A háromszögeket előre kinyírom, így szerintem 15 percnél nem fog tovább tartani az elkészítése. 


Jó kreatívkodást, boldog adventi készülődést!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése