2015. december 13., vasárnap

Adventi várakozás 15. nap: 3 D-s karácsonyfadíszek

Ismét megviccelt ez a blog. Bár ma szerettem volna posztolni ezt a bejegyzést, de csak miután alaposan átnézem. Aztán el kellett mennem, és ezek szerint megint nem jó gombra kattintottam, és csak most látom, hogy már páran olvasták is.
Szóval a helyzet az, hogy kaptunk egy fenyőfát, amire már néhány dísz fel is került, de holnap technika órán még szeretnék készíteni néhányat. Ezért keresgéltem a lehetőségek között.


1. Papírvirág-gömb 8 körlapból
8 darab körre van szükségünk, amit kettéhajtunk, majd rá merőlegesen ismét. Ezután már jöhet is a ragasztás.









2. Papírvirág-gömb 6 körlapból
Ehhez a díszhez 6 db körre van szükségünk. Itt is két hajtást végzünk egymásra merőlegesen, csak aztán jön egy "csavar". Nézzétek meg a videót! (Mi ezt fogjuk elkészíteni.)







3. Papírcsíkokból
Régen a lagzikban krepp papírt hajtogattunk, és azzal dekoráltunk a sátrat, vagy éppen a kultúrházat, ahol éppen a lakodalom volt. Ez most csak azért jutott eszembe, mert láttam egy mutatós hajtogatott díszt, és ha nem látom a videót, nem is gondolom, hogy ez ugyanaz a hajtogatós megoldás, mint amit mi annak idején alkalmaztunk. Keményebb papírból másképp mutat, és az elejét a végével összeragasztva megkapjuk a karácsonyfa díszünket. 








4. Négyzetekből
Az alábbi csillagokhoz 5 darab négyzetre van szükség, illetve kell még 2 kisebb is a szalagok elrejtéséhez. Az tetszik benne, hogy össze lehet hajtani, így szerintem biztonságosabban lehet tárolni.








Miután elkészültek a mieink, utólag szeretném megmutatni nektek is. Nem akartam gömbbé ragasztani őket, mivel így is nagyon jól mutatnak :





Jó kreatívkodást, boldog adventi készülődést!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése