2015. október 15., csütörtök

Társasjátékok a helyi érték, alaki érték, valódi érték gyakorlásához

Tavaly már mutattam néhány társasjátékot (ITT), mellyel másodikban gyakoroltuk a helyi értéket, alaki értéket és a valódi értéket. Most hogy harmadikosok vagyunk újra keresgélésbe kezdtem. Találtam is egyet, ami rögtön három, sőt társasjáték és bingó egyben.
Ezeket nem kell módosítani, a szabályt elmagyarázom, utána lehet vele játszani. Viszont én korongokkal fogom letakartatni, így többször lehet majd használni.




FORRÁS




Ez a játék 3000-es számkörben készült, de mivel többen kérdezték, hogy negyedikeseknek való feladatlapot nem tudok-e valahol, és sajnos nem, ezért gondoltam, legalább ezzel kárpótolom őket. A társasjátékhoz kártyák tartoznak. Vannak olyanok, amin szavak találhatóak, azok helyett magyar megfelelőket kell készíteni. 

FORRÁS


Esős napokon, amikor nem lehet kimenni szünetre, jól fognak jönni ezek a táblajátékok.
Ha nektek is tetszik, próbáljátok ki!

Jó tanulást, jó játékot!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése