2015. május 27., szerda

Nevekből szörnyecskék


Pár éve nagy előszeretettel gyűjtögetem az interneten található ötleteket a Pinterest-en. Korábban lementettem a gépemre, amit aztán DVD-kre kiírtam, és természetesen nagy ritkán szedek csak elő. Itt viszont könnyen vissza tudok keresni bármit, és ugye bárhol vagyok, kéznél van, csak legyen internetelérhetőség.
A napokban találtam rá arra az ötletre, amit most szeretnék nektek is megmutatni: Hogyan készítsünk szörnyecskéket, nevekből. Ez is egy olyan dolog, amit könnyedén el lehet készíteni, és nem lehet elrontani. (Hacsak körbe nem nyírjuk a lapunkat mindenütt, ahogy egy-két tanítványom tette. Pedig volt prototípus is, és elmagyaráztam egy párszor.)

Forrás

Az eredeti ötlet barátok készítését mutatja, (illetve az elkészítés meneténél egy szép kép a végeredmény) de aznap a tízórai szünetben éppen egy szörnyes mesét olvastam a gyerekeknek, így gondoltam, inkább készítsünk szörnyeket. Ők azok, akik bármilyen színűek és alakúak lehetnek.

Egy fél rajzlapot a hosszabbik oldala mentén hajtottunk ketté, amit aztán gyorsan bevonalkáztam, mikor kiderült, hogy így bizony nem tudnak rá írni a gyerekek megfelelő méretű betűkkel. Miután mindenki ráírta a nevét, becenevét, jött a nyírás, majd a színezés. Nagyon élvezték a munkát, különleges szörnyek készültek. Most néhány napig ezek fogják a termünket díszíteni, ha egyáltalán eljutok odáig, hogy felrakjam.














 Ugye, milyen kreatívak a "gyerekeim"?


Próbáljátok ki ti is! Jó kreatívkodást!




4 megjegyzés:

  1. Nagyon klasszak! Szerintem még mi is megcsináljuk az idén. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :))) Vágjatok bele, hamar kész van, főleg nagyobbakkal. Gondoltam tanév végére valami szórakoztatót készítsünk. :)

      Törlés
  2. Nagyon ötletes tetszik! Mielőbbi gyógyulást kívánok !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Éva! :))
      Jó lenne már túlesni rajta, de sajnos oda-vissza fertőzzük egymást a férjemmel. :))

      Törlés