2014. november 10., hétfő

Kincsek Valikától : Márton napi liba

Az utóbbi időben annyira le vagyok terhelve, hogy hiába vagyok fel éjfél- egy óráig, mégsem elég az idő, hogy mindenre jusson. Az elmúlt hétvégén egyéb családi okok is átírták a tervemet, így a legjobb szándékom ellenére sem jutott idő, hogy Márton naphoz kapcsolódóan keressek valami jó ötletet. 
Sajnos a teremcsere miatt a korábbi években készült sablonjaimat sem tudom, hogy hol keressem, mivel van, ami még a régi termemben van, sok dolgot viszont már áthoztam az újba.

Lényeg a lényeg, Valika kincseire hagyatkoztam. Találtam is egy egyszerű megoldást, amit - ismerve az osztályom képességeit - még jobban leegyszerűsítettem. Két asszisztens segítségével óra végére sikerült is elkészíteni a libákat, ami pár napig majd az ablakokat fogja díszíteni, hogy aztán végre felkerüljenek a mikulásos, karácsonyi dekorációk. (Már én is karácsonyi lázban égek!)








Tudom, hogy az eredeti sokkal mutatósabb, de ugye ismerni kell az ember, pontosabban szólva a gyerekek korlátait. Így is sokan voltak, akik a nyírásnál szorosan a vonal mellett haladtak, és jó néhányan akadtak olyanok, akik fejjel lefelé ragasztották fel a szárnyat. A csőr és a sapka is megérne egy misét, de majd csak ügyesedünk.







Sablon alapján nagyon könnyű elkészíteni, sőt Valika még azt is ráírta a mintákra, hogy milyen méretű papírokra van szükség, sorozatgyártás esetén. Asztaldísznek is tökéletes, ha az eredeti darabot készítjük el. Holnap Márton nap, lehet, hogy valakinek épp ez a kis liba nyeri el a tetszését, és készíti el a gyermekével, vagy a tanítványaival. Köszi Valika! :))



Jó kreatívkodást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése