2014. június 1., vasárnap

Fuleco, a tatu - kreatívan

Bizonyára nem én vagyok az egyetlen, aki nem várja a foci világbajnokságot. Előre elnézést kérek a szurkolóktól, de engem valahogy hidegen hagy. Azzal küldöm az őrületbe a foci iránt rajongókat, mikor felteszem ezzel kapcsolatos kérdésemet. Vagyis: Mi értelme van annak, hogy 25-26 ember rohangál egy labda után?
De biztosan sokan tudják, hogy osztályomban nagyobb a fiúk aránya, ráhangolódhatunk egy kicsit a vb-re. A rendszeresen olvasott blogok között van egy-két brazil is, így nem volt sok tennivalóm, csak ellátogattam az oldalukra. (Gondolom ahogy közeledünk majd az eseményhez, egyéb ötletek is lesznek ezzel kapcsolatban, de én már készülök az utolsó napokra.) Mutatom, mit találtam.


Legegyszerűbben talán pet palackból lehet elkészíteni az idei vb kabalaállatát, Fuleco-t, a tatut, de a többi ötlet is tetszik. Nem tudom, melyik lesz még a befutó.


Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Ide kattintva megnézhetitek még az oldalon található egyéb ötleteket is. Ti készültök már foci vb-re?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése