2014. május 14., szerda

Ügyességi játék újratöltve

Majdnem pontosan két éve annak, hogy Pet palackból készült ügyességi játékot ajándékoztam a fiú tanulóimnak (a lányok mást kaptak). Láttam a lányokon, hogy ők is szeretnének, így készítettem velük, később pedig a napközisekkel is, egy helyettesítés alkalmával. (Itt mutattam ehhez többféle ötletet is.) Nagyon tetszett a gyerekeknek, utána versenyt is rendeztünk belőle. 

Mikor év elején megtudtam, hogy kézműves szakkört kapok, nem volt kérdés, hogy ezt majd valamikor el fogom velük is készíteni. Pontosabban a pindúrokkal, mivel a "nagy" szakkörösök közül sokan kaptak vagy elkészítették anno. Hetekkel ezelőtt kértem, hogy hozzanak Pet palackot, amiből majd elkészítjük a kis kalózokat.

Menet közben nem nagyon volt időm képet készíteni, így csak a végeredményt mutatom. Egy kicsit módosítottam rajta, hogy egyszerűbb legyen. A mintás kartonról elfeledkeztem, így kénytelenek voltunk egyszínűt használni. De szerintem így is szép lett. 





Mivel tudtam, hogy nem hozott mindenki flakont, B tervvel is készültem. 
A múltkor láttam és elmentettem egy Angry Birds-ös vécéguris megoldást, amivel a végén ugyanúgy lehet játszani, mint a kalózossal. Mivel most ilyen őrület van nálunk, (hála a Tesco-nak), gondoltam, ennek is fognak örülni.  Festés helyett mi színes papírral vontuk be a gurigát. A táblára rajzoltam fel az arcokat, az alapján készítették el a gyerekek színes papírból, vagy rajzolták meg filctollal.

Forrás


A gyerekek munkái




Ha valaki szeretne ilyen ügyességi játékot, de nem jön be neki a madár, csináljon békát! Azzal is lehet játszani, de a nagyobb sikerélmény miatt én nem lapítanám ki ennyire.


Forrás



Jó kreatívkodást, jó játékot!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése