2014. április 10., csütörtök

Keresd a különbséget!

Nem tudom, hogy mi az oka, de az utóbbi napokban nem tudnak a tanulóim órán figyelni. Bizonyára az időjárás a hibás, de azt tapasztalom, hogy hiába mondok bármit, néha meg sem hallják. Gondoltam épp itt az ideje előszedni azokat a kis feladatlapokat, amit jó pár évvel ezelőtt szedtem le a Picasa-ról. 

Persze nem akartam azt, hogy forrás nélkül osszam meg, ezért megpróbáltam rákeresni. Nem találtam meg, de aztán egy ész ért, és a Google segítségével jó pár kép bejött, (olyan is, amit nem láttam szívesen a gyerekeknek készült feladatok között) amiből most néhányat megmutatok nektek, hátha felkeltem vele az érdeklődéseteket. Akinek van némi portugál nyelvismerete, annak könnyebb dolga lesz, mivel leírják, hogy mi az a 7 eltérés, ami a képen található. Bevallom férfiasan, amikor ezzel játszottunk az osztályomban, némelyikbe az én bicskám is beletört.

Szóval ezekről beszéltem:






Ha szeretnétek hasonlókat, a keresőbe azt gépeljétek be, hogy : jogo dos 7 erros. 

Aztán már csak egy klikk, és ha jó képet választottatok, nemcsak 1-2, hanem esetleg 30 képre is bukkantok. Én csak 2 brazil oldalra látogattam el a sok közül, itt 8 ilyen képet találtam, itt több mint harmincat. Aztán meglett az az oldal, ahonnan az én képeim származnak. 


Jó keresgélést és jó játékot!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése