2014. április 7., hétfő

Hangszerkészítés otthon

Korábban írtam, hogy a Látható hangok programcsomag feldolgozása során számos hangszerrel fogunk megismerkedni. Keresgéltem, és mutattam is otthon készíthető hangszereket. 
Véletlenül a Youtube-ra tévedve aztán számos olyan kis videót láttam, ahol hangszereket készítenek, és meg is szólaltatnak. A szívószálas megoldást ki is próbáltam. Tényleg szól! Már csak egy kis szusszanásnyi időre volna szükségem, és elkezdhetnénk a hangszerek nagyüzemi gyártását.
Ha ti is szeretnétek ilyen "hangszereket" készíteni, feltétlenül látogassatok el a Youtube-ra.

Kedvcsinálónak mutatok egyet-kettőt.

Szívószál, mint oboa.




Papírhenger, vagy konzervdoboz, mint dob.
 



Néhány pohár víz, mint xilophone.





Ha kedvetek van egy kis szórakozáshoz, készítsetek néhány hangszert, és kezdődhet a zene-bona.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése