2014. április 15., kedd

Ajándék az ovisoknak húsvétra

Szeptemberben újra elsős leszek, mint ahogy már írtam róla. A múlt héten meglátogattam a leendő elsősöket, és megbeszéltük az óvónénivel, hogy a héten is benézek hozzájuk, ismerkedni velük. (Persze amúgy ismerem őket, hiszen a faluban találkoztunk már, de azért ez mégiscsak más.) 
Sikerült egy foglalkozásba betekintenem, majd jutalmul, mivel ügyesen dolgoztak, odaadtam a Facebook oldalamon korábban már mutatott nyuszikat-kacsákat, amit nagy lelkesedéssel ki is színeztek. Közben el is verseltek egy aranyos nyuszis versikét. (Ebben a sablonban az az érdekes, hogy kettő az egyben: vagyis ha így fordítom nyuszi, ha úgy fordítom kacsa. Mindenki eldöntheti, hogy mit hoz ki belőle.)

Forrás









Holnap is megyek, egy matek foglalkozásra. Mivel vendégségbe illik ajándékot vinni, így készítettem nekik egy kis húsvéti meglepetést. Annyira belejöttem, hogy kicsit többet csináltam, mint ahányan vannak, így az osztályom tanulói választhatnak a nekik szánt nyuszik, vagy a megmaradt kacsák közül.  








Itt találtam az ötletet, de sablon nem volt hozzá, így azt én készítettem. A testhez egy 14 cm hosszú és 4 cm széles papírcsíkra van szükség, aminek a végeit lekerekítjük. A szemeket lyukasztóval készítettem, a többi elemhez lejjebb megtaláljátok a sablont. (A testük egy szem cukorkát rejt.)

A nyuszi is nagyon tetszett, de fehér műszaki rajzlapom nem volt itthon, meg ahhoz több elemre lett volna szükség, így az idő rövidsége miatt lettek a kiskacsák.





Ha nektek is tetszenek a kiskacsák (vagy a nyuszik), készítsétek el, jól jöhet a húsvéti locsolkodóknak!

Jó kreatívkodást!



2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak a kacsák és a nyuszik, de főleg Te Sucika, hogy ilyen jó kapcsolatot alakítasz ki már most a leendő elsőseiddel!!!:))) Kíváncsi lennék én is a matekra!:) Puszillak: Márti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, te i s nagyon aranyos vagy, hogy ezt írod. Ez már nálam jó pár éve "hagyomány", hogy ha tehetem, többször ellátogatok az oviba. Puszi. :))

      Törlés