2014. március 28., péntek

Húsvéti ajándékötletek dekorgumiból

Nyakunkon a húsvét, bár azért még van idő, hogy készítsünk néhány ötletes dekorációt az iskolába, vagy otthonra. A múlt héten már készült egyszerű nyuszi és madárka, valamint pop up képeslap szakkörön illetve technika órán. Most szeretném megmutatni azokat az aranyos, nekem tetsző dolgokat, amik közül remélem egy néhány még elkészül húsvétig. Annyi jó dolgot találtam, hogy most próbálom tematikusan megmutatni. Jöjjenek először a dekorgumis megoldások, mert ezek elkészítése a hétvégi terveim között szerepel.
Minden évben karácsonykor és húsvétkor is adok valami kis ajándékot a gyerekeknek, ha nincs időm készíteni, akkor veszek nekik csokinyuszit, vagy csokimikulást. Most ezeket a nyuszikákat fogom elkészíteni, csak még azon gondolkodom, hogy dekorgumiból vagy kartonból készítsem. Szerintem nagyon ötletesek, újszerűek, és a sablon alapján nem ördöngösség elkészíteni 15 példányban. Szerintem bármelyik locsolkodó jobban örülne neki, mint a csokinak.

Forrás



Akinek esetleg a tyúkocska jobban tetszik, az azt is választhatja. A fejhez nincs sablon, a test ugyanaz, mint a nyuszinál.






Most örülök csak igazán, hogy pár hete erre az oldalra bukkantam. Bár átnézni még nem tudtam, azért  a húsvéthoz kapcsolódó témába egy kicsit belekukkantottam.  Ezek a kis ajándékok is dekorgumiból készültek, a fenti oldalról.


Forrás








És végül olyan 12 ötlet, aminél szintén dekorgumi az alapanyag, bár van egy-két kakukktojás. 

Forrás


Megtetszett valamelyik? Készítsétek el ti is!

Jó kreatívkodást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése