2014. január 25., szombat

Fejlesztő Pakkok: hóval és Valentin nappal kapcsolatban

Tudom, hogy már unalmas mindig ezzel kezdeni egy bejegyzést, hogy találtam valamit. Ígérem, legközelebb más bevezetőt használok, de nem mondhatom, hogy kerestem, mert most éppen annyira el vagyok havazva, hogy ezért nem ültem volna gép elé. De az egyik kedvenc külföldi oldalamra töltötték fel, így az e-mail-jeim között láttam meg. Gondoltam az egyik már most aktuális, mivel országszerte esik a hó (bár nálunk csak a pár napja leesett havat hordja a szél).  Ebben a csomagban a hóval kapcsolatos írásmozgásfejlesztést, számolást, puzzle-t és sok egyéb feladatot találtok. 


Forrás


A másik arról az oldalról származik, ahonnan már mutattam a karácsonyi és a téli csomagot. Fel kell iratkozni az oldalra, és utána e-mail-ben kapjátok meg a letöltéshez a linket. (A későbbiekben pedig e-mail-ben küldik az újabb feltöltésekről a hírlevelet.)
Valentine Printable Pack with 77 activities for kids ages 2-7 || Gift of Curiosity
Forrás

Valentine nyomtatható Pack 77 tevékenységet a gyerekek életkora 2-7 | | Gift of Curiosity


Kellemes időtöltést!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése