2014. január 30., csütörtök

A nap fotója: Február - a témák

Majdnem lemaradtam róla. Az elmúlt két hét a korábbiaknál is húzósabb volt, így nem tudtam követni a kedvenc oldalaimat. Ma kaptam észbe, hogy ideje lenne már utána nézni, mi lesz a Nap fotója játék következő havi témája. De nincs nagy baj, hiszen még épp időben mutatom, ha valaki most szánná rá magát, hogy belevágjon. 
Szombaton elseje! Gondoltátok volna? Persze, tudom én is, csak olyan hihetetlen. Nemrég volt január elseje. Vagy csak nekem szaladnak a napok?




1. Te
2.  Kedvenc: Készíts egy fényképet valamiről, ami a kedvenced! {személy, játék, könyv, élelmiszer, stb.} 
3. Valami narancssárga 
4. Gyermekkori: Mutass valamit, ami a gyerekkorodat idézi! 
5. Négyzet
6. C -vel kezdődő dolog
7. Eszköz, szerszám, felszerelés 
8. Víz 
9.  Részletek 
10.  Én vagyok ...: Mi vagy te? Ki vagy te? Oszd meg!
11. Hibát vétett: Milyen hibát vétettél ma? Lehet, hogy valami, amit írtál, vagy egy pohár, amit véletlenül eltörtél...
12. OUT + About: Háááát, nem tudom. Valami kinti dolog, az tuti, de hogy mit takar a körülbelül? Valamit majd csak kitalál ide mindenki. 
13. Tökéletes: Fényképezz le valamit, ami neked a tökéletességet jelenti! 
14. SZÍV: Boldog Valentin-napot!
15.  Mit szeretsz inni?
16. Létrehoz: Mit készítettél ma? 
17. Növény (zöldség) 
18. Varázslat 
19.  Láb: Készíts képet valakinek a lábáról!
20.  Béke: Mi jelenti számodra a békét?  
21. Vicces: Mi olyan vicces? Találj valamit, és oszd meg!
22.  Kedves tett: Tégy valami kedves dolgot valakivel! Vagy mivel kedveskedtek neked? Mutasd meg!
23. Hol szoktál  pihenni?
24. FÉL: Készíts egy fotót valaminek a feléről! 
25. Vág, vágott : Vágj le valamit és mutasd meg!  
26. FÉNY: Ez a fényképészeti fogalom.  
27. A mai nézetem: Mi a véleményed valamilyen dologgal kapcsolatban?
28.. Reflexió: A fordító szerint, tükörkép, visszatükröződés. Készíts erről egy fényképet!


A szokásomtól eltérően most elmarad az előzetes, aminek több oka is van. Pár nap múlva megtudjátok.  
Addig gondoljátok végig a témákat, aztán ha megjött a kedvetek, vágjatok bele!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése