2013. december 22., vasárnap

Játékos feladatok a karácsony és a tél jegyében - weboldal ajánló

Ez a bejegyzés most "íródik" harmadszor. Lehet, hogy egy jel volt, hogy ne foglalkozzak már annyit a feladatokkal, lehet, hogy csak egyszerűen ügyetlen voltam, és ezért szállt el az egész, nem tudom. Mivel még korán van a zörgéshez, a napi munka elkezdéséhez, arra gondoltam, még egyszer (utoljára) leírom. Hozzátéve, hogy nem az az elsődleges célom, hogy az ünnepek alatt foglalkozzatok vele, hanem mint jó ötletek forrását, megosszam veletek.

Még a múlt héten bukkantam erre az oldalra, de annyira zsúfolt napjaim voltak, hogy nem fért bele a poszt megírása. Regisztráció után mindenféle témában találtok itt ötleteket, amit le is tudtok tölteni. 

Az elmúlt matek órákon mi a síkidomokkal foglalkoztunk. Ehhez találtam néhány egyszerű feladatot hópehellyel, hóemberrel és mézeskalács házikóval.


Shapely Snowflakes
Forrás

Shapely Snowmen
Forrás


Gingerbread Shape Games
Forrás



Az alábbi hóemberrel a számok sorba rendezését és a betűrendbe szedést lehet gyakorolni. Én laminálni fogom a lapot, így többször felhasználható majd. Ha a hóember testén változtatunk egy kicsit, nehezíthetjük a feladatmegoldást. És hogy mit gyakoroltatunk vele még az eredeti elképzelésen felül, az csak a fantáziánktól függ.

Snowman Puzzles
Forrás

Ugyanez fenyőfával:

Tree Puzzles
Forrás




A következő csomag elsős gyerekeknek tartalmaz betű -és számfelismerési feladatokat.

Christmas Lights packet
Forrás


Mézeskalács házikós és "gingerbread" figurás feladat többféle van, én ezt a számszomszédosat mutatnám meg csak, látogassatok el az oldalra, és nézelődjetek kedvetekre!

Place Value Gingerbread House
Forrás


A végére hagytam egy dobókockás játékot, amivel jelen esetben a mézeskalács sütifigurát lehet elkészíteni. Tudjátok, a dobókockás feladatok a kedvenceim.

Pieces and Parts Gingerbread Puzzle Game
Forrás



Remélem ezzel a pár feladattal sikerült felkeltenem az érdeklődéseteket, és ellátogattok az ajánlott oldalra. Az már biztos, hogy én visszatérő látogatója leszek.



1 megjegyzés: