2013. július 28., vasárnap

Horgolt figurák: Mikulás néni, kisautók

Eltűntem egy kis időre, de most, hogy ismét itthon vagyok újra belevetettem magam a horgolásba. 
Tudom, hogy messze van még Mikulás és karácsony, de ki kellett próbálnom, hogy meg tudom-e horgolni angol leírás alapján Mikulás nénit és Mikulás bácsit. 

Forrás



Persze elnéztem, így korrigálnom kellett és egy kis fodros díszt kapott a ruhájára, hogy ne legyen annyira piros. (Az arcához pedig rózsaszín fonalam volt csak, így kicsit vadas lett.De nekem így is tetszik.) A tervem ugyanis az, hogy az idén horgolt munkákkal fogok készülni az iskolai karácsonyi vásárra. Pénteken elkészült Mikulás néni, szombatra terveztem Mikulás bácsit.





De... másképp alakult a helyzet.

A lányom két barátjának névnapi bulijába készült, és megkért, hogy horgoljak nekik egy-egy autót. Az egyiknek fehér, a másiknak bordó kocsija van, így horgoltam egy fehér és (bordó híján) egy piros kiskocsit. Ezen az oldalon találtam egy kamiont, azt használtam kiindulásként, de mivel a lányom nagyobbat szeretett volna, így változtattam a méreteken.Úgy hiszem, elsőre jól sikerült, jók lettek az arányok, csak ott rontottam el, ahol a hátsó szembe kellett horgolni. Nem mindegy ugyanis, hogy melyik sornál járunk. Így egy helyen nem a hátsó, hanem az első szembe kellett volna horgolni, de végül ez nem annyira feltűnő.





2 megjegyzés:

  1. Nahát!!!!!!!!!!Nagyon belejöttél....,cukik az eredmények:)
    És azt mondod,hogy nem menne egy pénztárca???!!!
    Egyébként ha hiszed-ha nem,2 napja karácsonyi mintákat nézegetek,különösen csillagokat és angyalkákat(ajándéknak szánom őket!)....:)))Micsoda véletlen!
    Jó,hogy újra itthon vagy!!:)

    VálaszTörlés
  2. Túl bonyolult a pénztárca leírása, legalább is számomra. De gondolkodom rajta. Ha találsz jó mintákat, gondolj rám! Én is szeretnék ajándékba készíteni. :-)

    VálaszTörlés