2013. június 5., szerda

Weboldal ajánló: Artzooka és társai

Pár hete szolgáltatót váltottunk, és így újabb tévécsatornákat tudunk nézni. Nekem vajon mi lett a kedvenc csatornám? A Da Vinci Learning. Kár, hogy nem vagyok kisgyerek, egész nap ezt a csatornát nézném. Legalábbis eddig ha odakattintottam, mindig érdekes dolgok voltak. Megy a kedvencem, a Mi, micsoda sorozat, de a héten hétfőn egy másik műsorra figyeltem fel. A címe: Artzooka. Az a jó, hogy weboldala is van, ahol sok érdekes dolog található. Én főleg a kreatív munkákat vettem szemügyre, mint lehetőséget az iskolában történő megvalósításhoz.
Szintén ezen a csatornán megy a Fingertips (ha jól emlékszem), aminek szintén van weboldala. Nézzetet szét ott is.
Aztán beírtam a keresőbe a csatorna címét, és kiderült, hogy magyar nyelvű oldaluk is van. Hát nem klassz dolog? Bár sokan tudnának az ilyen oldalakról a gyerekek közül, és ezt olvasgatnák a "Fészbukk" helyett. :))

Az egyik Artzooka műsorban egy éneklő babát készítettek. Nem találtam meg az oldalukon, de nem olyan nehéz, így elkészítettem magamtól, persze némi változtatással.



A fejet sajtosdobozból készítettem, mivel most minden szerdán azt kapnak a gyerekek, és én gyűjtögetem azt is. A teste két vécéguriga, amit színes papírral vontam be. Fontos kellék a szájhoz a miltonkapocs, a gumi és a damil.
A damilt nagyon könnyen át tudjuk húzni a gurigán, ha szívószálat használunk.








Ma technika órán el is készítettük. Holnap dalversenyt fogunk tartani, mint az Ének iskolájában.








 Ha húzogatjuk a damilt, olyan, minta énekelne a babánk. Ha tetszik, készítsétek el ti is!




2 megjegyzés:

  1. Ez a csatorna Liza kedvence is! Tényleg érdekes dolgokat mutatnak viszont most ezekkel a weboldalakkal ismét szemfüles voltál kedves Icu! Köszi a tippet! Megnézzük!!!
    Jó éjt!

    VálaszTörlés