2013. március 13., szerda

Húsvéti képeslapok

Hetek óta olvasgatom a bejegyzéseket arról, hogy már többen készülődnek a húsvétra. Eddig én egyéb feladatokkal voltam elfoglalva, de mivel szalad az idő (néha egyenesen rohan, hogy csak kapkodom a fejem), a napokban én is előszedtem a gyűjteményemet, és elkezdtem keresgélni.
Karácsonykor többen jelezték, hogy tetszettek az iris folding technikával készült képeslapok, így most válogattam a húsvétiak közül néhányat.

Itt találjátok a készítés menetét.







Nőnapra fonalgrafikás képeslapokat készítettünk, és akkor találtam húsvéti témájúakat is. Úgy gondoltam, idejében közzéteszem, hogy aki szeretné, tudja elkészíteni az ünnepekig.
Kedvcsinálónak itt van néhány, a többit (az iris-os lapokkal együtt)  ide kattintva érhetitek el.





A Google segítségével jutottam erre az oldalra. Itt még több húsvéti (és egyéb témájú) képeslapot találtok. Nézzetek szét, válasszatok kedvetekre! Jó munkát!

2 megjegyzés:

  1. Igen készülünk! Minden időbe telik... Na most megint újdonságot mutattál kedves Sucika! A képeslapok! Ilyen technikát még nem láttam!
    Én ma fújtam ki 12 db tojást...tojásos nokedlit készítettem, kapóra jött a tojás, de még nem tudom mi legyen belőle:))

    VálaszTörlés
  2. Ha szeretnéd elkészíteni, de megakadnál, írj és majd segítek.

    VálaszTörlés