2013. január 22., kedd

Műveletek gyakorlása "figurákkal"

Hétvégén, ahogy az e-mail-eket néztem át, az alábbi oldal bejegyzésén lelkesedtem be. Ismét. Mivel nem tudok angolul, nem tudom, hogy eredetileg mi lenne ezekkel a hercegnőkkel a feladat, de én rögtön megláttam bennük a lehetőséget. Műveleteket írtam a körökbe, majd lamináltam a lapokat. (Ha előbb laminálunk és utána alkoholos filccel írunk rá, többször is használható ugyanaz a lap.) Kis körökre kerültek az eredmények. (Körök nélkül a laminált lapra alkoholos filccel ráírható az eredmény, és utána letörölhető.)




A játék nagyon egyszerű: Végezd el a műveleteket, és a körökön keresd meg az eredményt, majd tedd rá. Nehezítésképpen esetleg lehet hibás eredményt is a jók közé tenni.

Ami a problémát jelentette, hogy ez lányoknak való, de a google segítségével itt és itt találtam egyéb témákban is ilyen pöttyözős "izét".

templates






Sajnos mindig gondban vagyok a fiúkkal, nem vagyok naprakész az őket érdeklő dolgokkal, mesékkel kapcsolatban. De szerintem ez nekik is fog tetszeni.


Ma pedig azt találtam ki, hogy talán még nagyobb élvezettel dolgoznának a gyerekek, ha az elkészítésben is részt vehetnének. Így kinyomtattam az üres lapokat, jutalomként írhatnak majd rá feladatokat.

A héten mi még mértékegységezünk, így csak a jövő héten vetem be az "új fegyveremet". De addig, gyártom a feladatokat.

Próbáljátok ki ti is!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése