2013. január 18., péntek

Hóemberes tevékenységeink

Mivel a múlt héten előre ellőttem az ötleteimet, a hétre nem sok minden maradt, mint hogy közzétegyem, nálunk hogyan sikerült a kivitelezés.

1. Dobj egy hóembert

Nagyon szeretik ezt a dobálós rajzolós játékot, és szerencsémre pár napja egy pingvineset találtam. Így a jövő hétre is akad mit dobálniuk.






2. Pingvines igekötős

Annyira szeretik, hogy ők kérik, azzal játsszunk. A már korábban említett játék mellé kitaláltam egy gyorsabb játékot is. Szókártyákat tettem a táblára, sorba mentünk, és minden szónál azok álltak fel, akiknek az igekötője illett az adott igéhez. 5 igét tettem fel, aki mind az ötnél jól állt fel, vagy maradt ülve, a végén piros pontot (nálam levonó helyettesíti) kapott.








3. Társasjáték a szófajokkal

Először 1 táblával játszottunk, asztalonként voltak a csapatok, és minden körben más jött ki. Ez így kicsit uncsi volt, de mikor mindenki a saját asztalánál játszott külön táblán, izgalmassá vált ez a játék is.

A közös játék győztes csapata


4. Építs hóembert

Ahogy már említettem, ennek az ötletét Mariannál láttam. Az benne a jó, hogy egy játékra kb. 5 perc elég, így belefér a reggeli 3/4 8-8 közötti időszakba. Többször játszottuk ezt is a héten.




5. Naptár

Matekból az idő mérését tanultuk. Miután megbeszéltük, hogy melyik hónap hány napos, egy hét hány nap, átváltásokat végeztünk, technika órán megkapták a már korábban bemutatott naptár januári oldalát. Ezt színezték ki és vitték haza, a nap végi kapkodásban erről "csoportkép" sajnos nem készült.





6. Virág mutatott egy festési technikát, amit rajzórán ki is próbáltunk. Sajnos az idén nagyon rossz minőségűek a rajzlapok (mindenki a legolcsóbbat vette), szétfolyik a festék (vízfestékünk van, azzal dolgozunk), elázik a papír, hiába vigyáz.  Éppen ezért a munkák sem sikerültek hej de jól, de gondoltam, tavasszal is készítünk majd hasonlót, az remélhetőleg jobb lesz.




Szerintem mozgalmas, élményekben gazdag hetet zártunk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése