2012. december 10., hétfő

Képes napló 21.

Mint már néhány bejegyzésnél írtam, "meghalt" a gépem. Két hete hétfőn, szerencsére egy ismerősöm vissza tudott hozni 2 gigabájtnyi anyagot, de ez volt az, amit korábban nem írtam ki DVD-re. Pedig készültem rá. Így örömöm határtalan, bár nincs Office-om, mivel valami belső hibát jelez, és nem tudja rátelepíteni a  programot. Felfedeztem a WordPad-et! Kicsit macerásabb (sokkal!!), de addig, míg nem szerez alkatrészeket, megteszi. A semmitől több. :))






Egy játékon én nyertem meg a manós adventi naptárt, ami sikeresen megérkezett. Kétszeresen is örültem: 
1. Nem jellemző rám, hogy bármit is nyernék.
2. Nagyon aranyosak a manók az "életben", jobbak, mint a fényképen. Köszi Gabriella!

Részlet a manókból




Egy másik játékon korábban szintén én nyertem, egy nagyon szép gyöngycsillagot.  A múlt héten az is megérkezett. Köszi Bergamott
(Most ezek után merjem azt mondani, hogy nem szoktam nyerni???? Ki hinné el?)






A kisebbik lányomat a barátja meglepte egy kis belga csokival. Szerintem többet ettem meg a dobozból, mint ő. Az agykontrollos Klára barátnőm ha olvassa, most biztosan mosolyog. Egész évben nem ettem annyi édességet, mint az utóbbi hónapban.





Az adventi időszakban minden nap megajándékozok valakit az osztályból. Az évek során összegyűlt holmik azonban elfogytak. Kértem a gyerekeket, hogy aki tud, és a szülei megengedik, hozzon valami kis apró játékot. Olyan lelkesedés indult be, volt aki 5 kis plüssfigurát hozott. Aztán kedden 21 lett a nyerőszám. Az egyik gyereket úgy kellett lebeszélni, hogy el ne hozza a társasjátékát. Láttam a szemükben, hogy örülnek, hogy ők is hozzájárulnak ehhez a szép szokásunkhoz. Tényleg igaz, hogy jobb adni, mint kapni. (Én már régóta tudom.)






Újabb finomság a kisebbiktől: pizzás golyó (Lehet, hogy szakácsnak kellett volna mennie?)
Ennek is duplán örültem: nagyon finom volt, és nem kellett nekem főznöm, ezt ettük vacsorára.





A múlt hét legnagyobb öröme számomra a hóesés volt. Imádom ha  esik a hó! Nem is tudom, hogy ilyenkor szebb-e a természet, vagy a többi évszakban? Remélem fehér karácsonyunk lesz. Csak szegény virágokat sajnálom. Szerettem volna készíteni egy utolsó fényképet, mert még mindig virágban voltak - a nyáriak is! Nem sikerült.






Szintén szerdai történet, hogy egyik tanítványom egy ilyen tollal lepett meg. Előző héten kifogyott a tollam, és nem voltam boltban, nem tudtam venni. Így 2 napig színes ceruzával javítottam. Reggel odajött az asztalomhoz, és piros arccal mondta: Ezt magának hoztam. Ugye, milyen aranyos? Tavaly egy kis manólányt kaptam tőle karácsonyra. 



Pénteken a helyi Foltvarázs szakkörösök munkáiból nyílt kiállítás, immár negyedik alkalommal. Mivel a húgom is lelkes tag, nem hagyhattam ki a megnyitót. Aranyos kis műsort adtak az ovisok, majd mindenki kedvére gyönyörködhetett és irigykedhetett a sok-sok szépség láttán.












Végre szombat este megjött az ihlet, és elkészültem a karácsonyi vásárra tervezett koszorúkkal. ITT találtam hozzá az ötletet. Nem is gondoltam elsőre, hogy vécépapír gurigából készül az alap. Dekorgumiból készítettem rá a virágokat és leveleket, a bogyókat pár éve vettem a Tesco-ban, akciósan, potom áron.  Remélem nem estem át vele a ló másik oldalára. A kis csipeszek, a képeslapok és a lehúzható üvegfestékkel készült képek már korábban elkészültek. 






Remélem mind gazdára fog találni, mint a korábbi években.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése