2012. december 10., hétfő

Hópehely papírból, PET palackból

A múlt héten  egyszerű hópelyheket készítettünk az osztályban, de megígértem, hogy a héten csinálunk még. Éppen ezért elővettem a DVD-re kiírt mintáimat, hogy nekik megfelelőt keressek. Ilyenek lettek. Nektek hogy tetszik? Végül is sokkal egyszerűbb, mint amilyennek a kész munka alapján gondolná az ember.


Ezek a kis minták könnyen elkészíthetők alsó tagozatos gyerekekkel, de ha érdekel benneteket, itt további ötleteket találtok. Ha kicsit bonyolultabbat szeretnétek, innen válogassatok.

(Ezeket a könyveket pár éve találtam a neten, ezért a forrását nem tudom. Köszönet érte a feltöltőnek.)







Ezen az oldalon találtam az alábbi hópelyhes ötletet, és mivel van pár PET palack itthon, ilyet is készítünk majd szerdán. (Az előző tanévben anyák napjára készítettünk hasonló módon virágot.)


karácsonyfadísz


1 megjegyzés:

  1. Szuper, eddig a hópelyheket én készítettem ;)

    A PET palackos is nagyon tetszik. Köszi!

    VálaszTörlés