2012. november 7., szerda

Falevél minden mennyiségben

Az őszt a hulló falevelek miatt szeretem elsősorban. Nagyon szeretem nézni őket, néha egy-egy különleges színűt fel is veszek, hogyha "megszólít". Ezért is örültem, mert a héten a rajzóra témája a falevél. 
Korábban már írtam az alábbi oldalról, amire nemrég akadtam, és sok ötletet merítettem. Ugyanis egyszerű, de mutatós munkák, amik épp megfelelnek egy alsó tagozatos gyereknek. Itt, de egyéb oldalakon is találtam falevélhez kapcsolódó ötleteket, ezeket osztom most meg veletek. (Köszönet érte minden feltöltőnek.)









2 megjegyzés:

  1. Azon kívül, hogy jók az ötletek, annak is örülök, hogy látom, nem csak nálam van még ősz...Nagyon szeretem:)

    VálaszTörlés
  2. A tél csak decemberben fog nálunk elkezdődni, ha esik, ha fúj! :))

    VálaszTörlés