2012. szeptember 28., péntek

Olimpia az iskolában 4. (Összefoglaló)

A nyári olimpia aktualitását kihasználva az osztályomban a szeptemberi hónapra terveztem a mini olimpia lebonyolítását, és a hozzá kapcsolódó mesék, diafilm megnézését, rajzolást, stb.
Örömmel jelentem, hogy ez a projekt sikeresen lezárult, a tervbe vett dolgokat maradéktalanul sikerült megvalósítanom. Több versenyszám volt ( folyamatosan beszámoltam róluk), melyen osztályom minden tanulója részt vett, (nem volt kötelező minden számban indulni) és látszott rajtuk, hogy komolyan is veszik a kihívást. Egy-két mókás feladatot is csempésztem a "sportok" közé, hogy még élvezetesebb legyen a játék.
Így került sor a múlt héten a vitorlázásra, a héten a kakasviadalra (birkózás vagy bokszolás helyett), a teknőcfutamra, melyről itt írtam, és az asztaliteniszre (labdafújás). Emellett még "gerendagyakorlat" és "kosárlabda" is volt a héten, amit mi zsámolyba dobással váltottunk ki.



A kakasviadal érmesei



"Kosárlabda" olimpikonok


Az "asztalitenisz" győztesei


A "gerendagyakorlat" győztesei



Teknőcfutam befutói



Az utolsó nap összeszámoltuk, hogy ki szerezte a legtöbb érmet, így megszületett az abszolút győztesünk. Több tanuló szerzett 5 érmet, 1 tanulónak nem sikerült egy érmet sem szereznie.



Hétfőtől jön egy újabb projekt. Remélem azt is fogják élvezni a gyerekek legalább annyira, mint ezt az olimpiát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése