2012. június 29., péntek

Kossuth Lajos öröksége - versek

Utolsóként adom közre (bár a kötetben vannak még egyéb versek is) a Kossuth Lajos öröksége címet viselő fejezet verseit. 
Eddig nem írtam, hogy Ica néni Monokon, Kossuth szülőfalujában él. Ez nemcsak az ő, de minden monoki életére hatással van, vagy így, vagy úgy. Annyi bizonyos, hogy általános iskolásként minden tanévben több alkalommal is felkerestük a Kossuth Múzeumot, és bárhová vetődtünk az országban, elég volt kimondani, hogy Monok, szinte mindig jött rá a válasz: Kossuth szülőfaluja. Bár több mint 2 évtizede elkerültem Monokról, mégis visszahúz a szívem, és valószínű, hogy mindig monoki maradok.
















2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Bár még csak most indul a nyári szünet ( én még a héten is bejártam a suliba, mert annyi papírmunkám volt), de azért gyorsan elröppen ez a pár hét. Jövőre elsőt indítok, jól jönne pár jó ötlet- dekorálás, praktikus dolgok. Biztos sok minden van a tarsolyodban, ha van időd és kedved írnál majd nekem párat. ( Akár fényképek is jöhetnek :)) Előre is köszi: Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd szétnézek, de ezen az oldalon (http://sucika67.blogspot.hu/2012/02/teremdiszites.html) találsz a teremdíszítéshez fényképeket. Tavalyi és tavalyelőtti képek a dekorációról.

      Törlés