2012. június 25., hétfő

Képes napló 3.

Ismét túl vagyunk egy héten, ami nem volt annyira mozgalmas. Délelőtt a suliban töltöttük a napot, délután a nagy hőségben inkább csak punnyadtam, vártam a pénteket, illetve ácsingóztam a táborozók után. Milyen jó lehet a Balatonon, 27 fokos vízben!
Éppen ezért a mostani fényképek nem egy-egy napra vonatkoznak, hanem inkább úgy össze-vissza. A héten az örömforrást főleg az evés-ivás jelentette, illetve a diplomaosztó. 


Hétfőn szalonnát akartunk sütni, de olyan nagy volt a hőség, hogy a férjem lefújta. Pedig a lányok még sört is vettek. A sütés elmaradt, maradt a sörözés.






Egyik nap a kisebbik lányom amerikai palacsintát sütött. Kaptunk egy kis ajándék málnát, így halmoztam az élvezeteket: Jégkrémes palacsinta málnával, mogyorókrémes palacsinta tejszínhabbal.






Csütörtökön fényképeket keresgéltem a suliban, mivel egy nyugdíjba menő kolléganőnek szeretnék egy kis albumot készíteni. ( Több, mint 28 évet töltött el az iskolánkban.) 
Mindig örömmel tölt el, ha valakinek ajándékot készítek. Magam elé képzelem az arcát, amikor megkapja, hogy örülhet majd neki.

                                                  Megszolgáltad a pihenést! 09 
                                                 


Mikor Tokajban voltunk osztálykiránduláson, megláttam ezt a kis figurát. Mivel még a lányom a vizsga előtt állt, babonából nem akartam megvenni. Most, túl az államvizsgán megkapta.





Nagyon vártam a pénteket, a nagyobbik lányom diplomaosztójának napját. Végre ez is eljött. De remélhetőleg még nincs vége, mivel jelentkezett a mesterképzésre.





Pár hónapja a kisebbik lányom ráakadt egy kinai étteremre, ahol olcsón lehet finomat enni. (590 Ft a menü.) Amikor az ő ballagója volt oda mentünk, és most a diplomaosztó után szintén felkerestük ezt a jó kis helyet. Lehet, hogy ez lesz a "mi" éttermünk?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése