2012. május 31., csütörtök

Kettes, hármas szorzótábla gyakorlása tevékenységgel

Tudom, hogy közeleg a tanév vége, de nekem az egyik tanítványom éppen most tanulja a kettes szorzótáblát. Az alábbi feladatok a kettes és a hármas szorzótábla gyakorlásához nyújtanak segítséget. Innen vannak a feladatok, pdf formátumban, de én átkonvertáltam jpg-be. Így már lehet rajta módosítani. Mivel mi fordítva tanuljuk a szorzásokat, mint az eredeti lapon voltak, így én a mintát felhasználva újra elkészítettem úgy, ahogy mi tanultuk. ( Vagyis: 1 x 2, 2 x 2, 3 x 2, ...)
A lapokat nyomtatás után lamináltam, így jó pár évig tudjuk majd használni. A füstfelhőket kivágtuk, megnéztünk egy szorzást, majd az eredményt mutató vulkánra tettük. A kis földönkívüli lényeknél az űrhajót nyírtuk körbe, és tettük a megfelelő lényekre.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése