2012. március 23., péntek

Muskátlik újra itthon

Évek óta virágokkal díszítem az udvarunkat, balkonládákba, kertbe ültetek, sziklakertem is van. Szeretek bennük gyönyörködni, és beszélek is hozzájuk, állítólag annál szebbek lesznek. Három éve a férjem elhatározta, hogy nem petúnia és egyéb virág legyen, hanem muskátli. Teleltetni a pincében akartuk, de tönkrement az egész. 
Akkor eszembe jutott, hogy egy régebbi kolléganőm mindig az iskolában teleltette ki a virágait. (Abban a teremben, ami most az enyém.) Tavalyelőtt azt mondta az én párom, hogy kitelel az nálunk is. Persze nem lett igaza. Tavaly ősszel aztán nem hagytam magam, és mondtam, hogy pár balkonládával csak leviszek én a suliba. Ma hoztuk haza, és kitettük a járdára, az itthoniak mellé. Ugye semmi különbség nincs a virágok között? :)) 
A párom nem nyilatkozott, bár azt elmondta, hogy tényleg szépek. (Nem tudom, melyikre gondolt?)
Gyönyörködjetek benne kedvetekre.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése