2012. március 16., péntek

Labirintus másképp

Nagyon szeretem a labirintusokat, sokszor viszek be órákra is. Az alábbi oldalon olyan labirintusokat találtam, amelyeknél a számolást lehet gyakorolni. A tanév elején a számkörbővítésnél vettem nagy hasznát, mert így játszottunk, és nem csak mondtuk sorba a számokat.

Először az egyestől indultunk, és úgy számoltunk és húztuk a vonalat 100-ig, majd kértem, hogy visszafelé is számoljunk, így jutottunk el 100-tól 1-ig. Az elején egy-két gyerek tévesztett, de most már megy mindenkinek.

Van, amin kettesével, hármasával, négyesével, ötösével kell számolni, 200-ig, 300-ig, stb. Ez lehetőséget ad a szorzótábla rendszerének felismerésére is. A gyerekek nagyon szeretik, főleg, ha verseny van. Aki elsőnek készül el és hibátlan, arany nyomdát kap, a második ezüstöt, a többiek piros nyomdát. (Pályám elejétől én piros pont helyett nyomdákat használok. a gyerekek jobban örülnek neki. Van már vagy kétszáz.)

Próbáljátok ki!




2 megjegyzés: