2012. március 27., kedd

Húsvéti-tojás díszítési ötletek


Mostanában mindig keresek valamit. Nehogy azt gondolja bárki is, hogy szétszórt vagyok, csak ugye 24 év nagy idő, ez alatt az ember felhalmoz jó pár dolgot, és nincs az a ház, amiben ennyi holmi (lom) elférne. Ezért aztán gyakran kénytelen vagyok keresgélni. Legtöbbször azért rövid idő alatt megtalálom, hogy mit, hová teszek, van ami csak évek múlva kerül elő (és ez nem vicc).

Képeket keresgéltem környezetismeret órára, amikor az egyik dossziémban ráakadtam erre az újságra. Nyugdíjba ment kolléganőm adta nekem pár éve, több papírjával együtt. (Még több lom, de nem szabad kidobni, hátha jó lesz valamire)
Ebben találtam húsvéti tojás készítésére ötleteket, illetve egyéb díszeket. A sablont nem kaptam meg hozzá, de a magyarázat és a fotók alapján gyerekjáték az elkészítése.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése