2012. február 28., kedd

Társasjáték házilag

Osztályom nagyon szereti a társasjátékokat, szabadidejükben szívesen választják ezt a tevékenységet. Mániákus társasjátékgyűjtő lettem. Levittem lányaim nagy családi társasjáték gyűjteményét, újságokból, adventi naptárak, müzlis dobozok hátoldaláról nyírtam ki. A neten rengeteget találtam úgy a magyar, mint a külföldi oldalakon.

Egy nap elhatároztam, hogy rajzórán mi magunk készítünk társasjátékokat. Készítettem egy alapot, amit rajzlapra nyomtattam, az iskolában pedig témákat találtunk ki, ennek megfelelően lett pl. Hófehérkés, Csipkerózsikás, dínós, kocsis stb. levonókat ragasztottam nekik pár helyre, (ahol valami feladat várt rájuk), a többi mezőt ők színezték, és díszítették az egész lapot. Annyira tetszett nekik, hogy boldogan vitték haza, és másnap mesélték, hogy otthon is társasoztak.

Dobókocka nem lévén, kartonból hatszöget nyírtam ki, arra írtam a számokat, a karton közepébe egy gyufaszálat szúrtam, így megpörgetve tökéletes "dobókocka" lett. A bábuk gombok lettek, de dugó is, kupak is lehet, vagy rajzolni is lehet, a társasjáték témájának megfelelően.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése