2012. március 1., csütörtök

Kockakirakó

A hétvégén tovább keresgéltem az "unokáimnak" szánt játékok között, és kezembe került egy kockakirakó játék. Annak idején a lányaimnak vettem. Elkezdtem kirakni, mikor kiderült, hogy bizony a két doboz  kockái   összekeveredtek. Aztán találtam 6 képet (klasszikus mesék illusztrációi), amihez a kockák hiányoztak. (Szintén régebben ÉN használtam el más célra, de majd azt is elmondom és megmutatom.) Már meg is fogalmazódott bennem a gondolat. A régi kockákra nagyítás és nyírás után felkerültek a hiányzó kocka képei. Ebből jött aztán az újabb ötlet, amit szeretnék most veletek is megosztani. Hungarocell táblából, vagy kartonpapírból bárki készíthet ilyen összerakót, aztán jöhet a játék! A hétvégén én belevágok.





Ha valaki kéri, szívesen elküldöm neki az én képeimet, ha nincs ideje, vagy kedve képek után keresgélni. 
A megvalósításhoz egy kis segítség: Csak annyit kell eldönteni, hogy milyen méretű legyen a kocka, és olyanra nagyítani a képeket. Az én kockáim 4,5 cm-esek, a képet 18 cm-es nagyságban nyomtattam ki, és daraboltam fel.
Természetesen kell minta is (tehát 2 példányban készítsétek), ami alapján a gyerkőc ki tudja rakni! Annyi a különbség, hogy a mintakép lehet kisebb, de nem fontos.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése